6. DAN – ERASMUS DAN NA OŠ MLÁDEŽKA

V petek, 18.10., je na OŠ Mladežka potekal Erasmus dan, ki je bi posvečen posameznim državam,
ki sodelujejo v njihovem projektu. Naloga je bila, da vsak razred predstavi eno državo.
Ustvarjali smo v manjših skupinah. Naloga 9.c razreda je bila predstavitev Slovenije.
V treh skupinah, v katerih smo sodelovali tudi mi,  smo predstavili otok Bled,
Predjamski grad in tipične slovenske jedi. Zanimovo je bilo to, da smo morali predstavitve
oziroma makete pripraviti v škatlah za čevlje, kar je bil posebn izziv.

Po dnevu dejavnosti, smo se odpravili nazaj k družinam, ki so za nas pripravile različne aktivnosti v zadnjem popoldnevu pri njih.
Tako smo z družinami in našimi češkimi prijatelji preživeli poučen in zelo lep preostanek dneva.
Jaz sem s svojimi gostitelji obiskala tovarno Marlenkain majhno mestece Slamberg. Jovana je obiskala velik nakupovalni center v Ostravi.
Lana in Eva sta odšli na bovling. Aleks in Gal pa sta odšla s svojima gostiteljema in njunima družinama v gore na pohod.

Nika Iza Tusolin

5. DAN – POUK V ŠOLI IN OBISK ARHEOPARKA

V četrtek, 17. oktobra, smo imeli krajši šolski dan. Po uri matematike, zgodovine in angleščine ali  nemščine za učence,
ki se učijo nemščino, smo imeli kosilo s tradicionalnimi češkimi jedmi. Po kosilu smo se nato sprehodili do železniške postaje.
Z vlakom smo se odpeljali do Arheoparka, kjer smo si ogledali ostanke iz  življenja ljudi v 9. stoletju. Videli smo njihove hiše iz tega
časa ter se preizkusili v lokostrelstvu. V poznem popoldnevu, k osmo se z vlakom vrnili h gostojočim družinam,
pa smo z našimi novimi prijatelji odšli na dogodivščino z laserji. Tudi ta dane je je bil nekaj posebnega za vse nas.

Eva Rebernak

4. DAN (sreda, 16. 10.) – OBISK OSTRAVE

Danes je bil malce drugačen dan. Odpravili smo se na ekskurzijo v tretje največje mesto na Češkem,
v Ostravo. Prvo presenečenje je bil že naš prevoz. Po nas je prišel avtobus njihovega nogometnega kluba,
ki se imenuje Banik. Sledila je vožnja do planetarija, kjer smo se lahko sami sprehodili po prostorih
in preizkusili različne rekvizite. Nato smo si v posebnem kinu ogledali film o   predstavitvi vesolja in nastanku zemlje.
Avtobus nas je nato popeljal do centra mesta, kjer smo najpre pomalicali, nato je sledil sprehod skozi mesto.
Pot nas je vodila do naslednjega presenečenja, in sicer do Harry Potter kavarne.

Kavarna je izgledala super in bila je pravo doživetje za nas, lahko smo si naročili tudi posebne in zelo zanimive pijače ter sladice.
Vsak je dobil še čarovniški klobuk za čas obiska kavarne. Ko smo se okrepčali, nas je avtobus odpeljal na drugi konec mesta v živalski vrt,
ki je bil odet v pisane jesenske barve. Videli smo rdeče pande, flaminge, kamele, krokodile, opice, nilske konje …
Za živali je res lepo poskrbljeno in bivajo v velikih in prostornih kletkah oziroma zanje oblikovanih prostorih.
Sledil je povratek v Havirov,  večerja pri družinah in zaslužen večerni počitek. Imeli smo čudovit dan!

Lana Frangež in Jovana Lazareva

3. DAN – POUK V ŠOLI IN POPOLDAN Z DRUŽINAMI

V torek, 15. 10., smo dan začeli s poukum na njihovi šoli Mládežka. Skupaj
z gostitelji smo prišli v šolo ob 8. uri. Bili smo pripouku matematike, angleščine,
při dveh urah češčine in při športu. Pri urah smo sodelovali s svojimi
predstavitvami in se pridružili učencem pri različnih dejavnostih. Najbolj
zanimiva je bila ura češčine, saj smo izgovarjali različne češke besede, ob
katerih smo si lomili jezike.

Po zaključenem šolskem dnevu je sledil popoldan z družinami naših gostiteljev.
Starši so se že prej dogovorili, da se bomo otroci družili in so nas tako vse skupaj odpeljali
v tranpolin park in po tem še na bovling. Ogledali pa smo si tudi njihov nakupovalni center.
Imeli smo se res lepo in zvečer smo bili od dolgega dne zelo utrujeni