Svetovalna služba

ŠOLSKA SVETOVALNA SLUŽBA (ŠSS)

Zaradi narave dela šolske svetovalne službe vljudno prosimo, da nas za vsa vprašanja, informacije in dogovore kontaktirate preko e-pošte.  

Pri svetovalnih delavkah se lahko oglasite glede na dogovor v dopoldanskem času ter v času popoldanskih govorilnih ur po predhodnem dogovoru.

  • Darja Vantur – za učence od 1. do 5. razreda – darja. vantur@os-hoce.si (02 616 55 74)
  • Polonca Kužner – za učence od 6. do 9. razreda – polonca.kuzner@os-hoce.si (02 616 55 84), vodja aktiva ŠSS
  • Maša Karanovič – nadarjeni učenci, statusi (perspektivni in vrhunski športnik, perspektivni in vrhunski mladi umetnik)

 

V vzgojno-izobraževalnem zavodu (VIZ) deluje svetovalna služba kot razvojno naravnana interna strokovna služba. Razvojna naloga je opredeljena z dveh med sebpoj neločljivo povezanih perspektiv: prva se nanaša na spremljanje, analiziranje, evalviranje ter razvijanje ustreznega okolja VIZ za optimalni razvoj in učenje otrok in mladostnikov, druga perspektiva pa se na podlagi poznavanja razvojnih značilnosti in posebnosti v razvoju otrok in mladostnikov nanaša na spremljanje in zagotavljanje podpore njihovemu celostnemu razvoju in učenju ter doseganju vzgojno-izobraževalnih ciljev.

Vizija svetovalne službe je celostno, razvojno-analitično, vzgojno-preventivno in svetovalno usmerjeno delovanje. Temeljna načela so načelo strokovnosti, načelo strokovne avtonomnosti in odgovornosti, načelo sodelovanja, interdisciplinarnosti in timskega dela ter načelo aktualnosti in razvojne usmerjenosti. Svetovalna služba deluje na treh ravneh:

  1. na ravni vzgojno-izobraževalnega zavoda – gre za delovanje in sodelovanje pri razvoju in kakovosti VI skupnosti, npr. v različnih strokovnih organih VIZ, razvojnih timih, komisijah inp., sodeluje z vsemi udeležnci VIZ in unanjimi institucijami oz. strokovnjaki,
  2. na ravni skupine/oddelka – zagotavlja strokovno podporop in pomoč pri izvajanju analitičnega ter preventivnega dela, povezanega z različnimi dejavniki vzgojnega delovanja, poučevanja, igre, učenja v oddelku oz. skupini inp., sodeluje z učitelji, razredniki, izvajalci DSP, oddelčno skupnostjo, starši in zunanjimi ustanovami,
  3. na tretji ravni dela s posameznikom in zanj – zagotavlja podporo in pomoč posamezniku z namenom zgodnjega oz. pravočasnega prepoznavanja potreb in težav ter zagotavljanja pomoči otroku oz. mladostniku.

Področja delovanja svetovalne službe so fleksibilna in svetovalni delavec si znotraj osnovnih področij dela avtonomno izbere prioritetne naloge. Področja delovanja so:

  • varno in vzpodbudno učno okolje,
  • celostni razvoj in dobrobit učencev,
  • učenje in poučevanje,
  • vzgojno-izobraževalni prehodi,
  • razvoj vzgojno-izobraževalnega zavoda in profesionalni razvoj.

S svetovalno službo tesno sodelujejo tudi izvajalci dodatne strokovne pomoči (DSP) oz. specialno pedagoška služba, katerih prioritetna vloga je vloga učitelja za učence s posebnimi potrebami na podlagi odločb o usmeritvi.

Skupno 2.584 obiskov, današnjih obiskov 1
Dostopnost